5

سازمان های یهودی و شیطان پرستان، حامیان اصلی سقط جنین در جهان

  • کد خبر : 36848
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
سازمان های یهودی و شیطان پرستان، حامیان اصلی سقط جنین در جهان
با افزایش اعتراضات به قانون «ضدسقط جنین» در آمریکا اکنون سازمان‌ های یهودی در کنار شیطان پرستان ایستاده اند و می گویند سقط جنین نشان دهنده آزادی مذهبی است و دولت ها نمی توانند با آن مقابله کنند.

به گزارش پایگاه خبر مفاز، نوشت، بیش از ۱۴۰ سازمان یهودی، همراستا با معبد شیطان (Satanic Temple) شهر نیویورک، اکنون ادعا می کنند که سقط جنین نوعی آزادی مذهبی است که قانون اساسی از آن محافظت می کند و قانونگذاران یا دادگاه ها نمی توانند این آزادی را نادیده بگیرند.

۱۷ مه، رویداد تظاهرات یهودیان برای عدالت در مورد سقط جنین و با حمایت اتحادیه یهودی ضد افترا (Anti-Defamation League) آشکارا تأیید کرد که دسترسی به سقط جنین یک ارزش یهودی است و ممنوع کردن سقط جنین یک مسئله آزادی مذهبی است.

اوایل ژوئن، کنیسه ای در جنوب فلوریدا شکایتی را تنظیم و ادعا کرد که ممنوعیت جدید سقط جنین آزادی مذهبی یهودیان را نقض می کند. این همان موضعی است که معبد شیطانی شهر نیویورک هم بر آن تاکید دارد و ادعا می کند سقط جنین نوعی آیین مذهبی است.

شیطان پرستان هم عقیده با گروه های یهودی هستند و تصریح دارند «افراد متولد شده» – یعنی زنان – که به این دین تعلق دارند، باید اجازه داشته باشند که آزادانه فرزندان متولد نشده خود را هر زمان که تمایل داشتند به قتل برسانند زیرا این نوعی پرستش خدای آن ها است.

معبد شیطان پس از رد شکایت از سوی دادگاه، این تصمیم را غیرقانونی خواند و تاکید کرد از آن اطاعت نمی کند.

در سال ۲۰۱۵، معبد شیطانی یک شکایت فدرال در میسوری تنظیم و ادعا کرد که قوانین محدودکننده سقط جنین در این ایالت، مناسک آزادانه شیطان پرستی آنها را نقض می کند. پنج سال بعد، شیطان پرستان کمپینی به نام «سقط جنین شیطانی از سوی قوانین آزادی مذهبی محافظت می شود» راه اندازی کردند.

از آن زمان موضع آن ها مبنی بر اینکه شیطان پرستی «چراغ اصلی در نبرد برای دسترسی به سقط جنین» است را تکرار کرده اند. حساب کاربری رسمی معبد شیطان در توییتر هم معافیت مذهبی را تنها راه برای گریز از این محدودیت عنوان کرد.

در مقابل «فرانک پاوون»، مدیر ملی Priests for Life، در مصاحبه تازه خود اظهار داشت از آنجایی که سقط جنین شامل کشتن زندگی شخص دیگری است، مشمول معافیت مذهبی نمی شود.

او می‌گوید این کار قتل یک انسان بی‌گناه است و دولت می‌ تواند این عمل را محدود کند، حتی اگر کسی بخواهد بگوید آزادی مذهبی به من اجازه سقط جنین را می دهد.

وی تاکید کرد: دولت می‌تواند آزادی مذهبی یک نفر را دقیقاً به خاطر حمایت از دیگران محدود کند.

بسیاری از مخاطبان وی اعتقاد دارند «مذهبی با آیین کشتن نوزاد، مذهبی متعلق به یک جامعه متمدن نیست، چه رسد به یک جامعه مسیحی».

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=36848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!