3

خاخام یهودی: اسرائیل هیچ حقی در فلسطین ندارد

  • کد خبر : 50081
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
خاخام یهودی: اسرائیل هیچ حقی در فلسطین ندارد
حنان بیک، خاخام یهودی مقیم انگلیس تأیید کرد که اسرائیل حقی در فلسطین ندارد و سرزمین ها از رودخانه تا دریا تنها متعلق به فلسطینیان است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حنان بیک، خاخام یهودی مقیم انگلیس اظهار کرد: اسرائیل حقی در فلسطین ندارد و سرزمین ها از رودخانه تا دریا تنها متعلق به فلسطینیان است.

وی گفت: صهیونیسم، سرکشی علیه خداوند متعال است که قوم یهود را به تبعید فرستاد تا در تبعید بمانند، نه اینکه علیه غیریهودیان شورش کنند و سرزمین مقدس را به زور تصرف کنند.

خاخام یهودی بیان کرد: صهیونیسم با تمام جنبه های انسانیت در تضاد است. آنها بسیاری از فلسطینی ها را می کشند و این کشتار تا امروز ادامه دارد. فلسطینی ها هر روز بیهوده کشته می شوند.

وی با تأکید بر اینکه صهیونیسم امروز در حال افزایش یهودی ستیزی در جهان است و یهودیان را در سراسر جهان به خطر می اندازد، بیان داشت: تنها راه رسیدن به صلح در جهان پایان صلح آمیز اسرائیل است. هیچ کس خواهان خونریزی نیست.

خاخام یهودی خاطرنشان کرد: اول اگر صلح می‌خواهید خانه را برگردانید، از دریا تا رودخانه، باید به فلسطینی‌ها برگردد، سپس یهودیان و مسلمانان و همه مردمان دیگر با هم در صلح زندگی می کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=50081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.