1
هنرپیشه سرشناس مسیحی:

مابقی عمرم را صرف خدمت به خداوند و کمک به انسانها می کنم

  • کد خبر : 22319
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
مابقی عمرم را صرف خدمت به خداوند و کمک به انسانها می کنم
دنزل واشنگتن، هنرپیشه مشهور آمریکایی و برنده جایزه اسكار به تازگی در یک همایش مسیحی در حضور ده‌ها هزار شرکت کننده گفت که قصد دارد بقیه عمر خود را صرف کمک به انسانها کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، دنزل واشنگتن که یکی از سخنرانان همایش مسیحی ” مرد برتر ” در اورلاندو فلوریدا بود گفت: ” در سن ۶۶ سالگی و درست در زمانیکه خودم را برای جشن تولد ۶۷ سالگی ام آماده می کردم مادرم را از دست دادم، زمانیکه پیکر بی جانش را به خاک می سپردم به خاطر آوردم که به او و خدا قول داده ام از مسیری درست کارهای خوب انجام دهم، به شیوه زندگی والدینم احترام بگذارم و مابقی عمرم را در این کره خاکی صرف خدمت به خداوند و کمک به انسانها باشد.”

به نقل از کریستین پست، واشنگتن که خود فرزند یک کشیش است خطاب به حاضران در جلسه گفت: “در هر دعایی که می کنم، تنها پاسخی که از خداوند می شنوم این است که به گوسفندانم [ایمانداران مسیحی] خوراک بده، وی سپس افزود: “این دقیقن همان چیزی است که خدا از من می خواهد و من برای درک بهتر معنای این صدا، با شبانان کلیسایی که در آن عضویت دارم مشورت کرده ام و از آنان راهنمایی خواستم.”

او افزود: “چیزی که در دو سال گذشته متوجه شدم این است که جهان مدام در حال تغییر می باشد و اکنون ایماندارانی با سلایق و اندیشه های گوناگون وجود دارند، بنابراین برای تجهیز در این خدمت با شبانان مجربی مشورت می کنم تا مرا راهنمایی کنند، این راهی است که خدا به من نشان داده.”

واشنگتن خطاب به حاضران گفت:” نقش ما به عنوان یک انسان چیست؟ فرمول ایفای نقش جان وین [ستاره فیلم های وسترن] دیگر مثل سابق پاسخگوی نقش یک مرد برتر در جهان امروز ما نیست. اما قدرت رهبری، اقتدار، حکمت و صبر می تواند بهترین هدیه هایی باشد که خدا به ما به عنوان «مردان» داده است. ما باید این هدایا را گرامی بداریم نه اینکه از آنها سوء استفاده کنیم. “

وی به حضار یادآور شد: “در [کتاب مقدس] آمده است که در روزهای آخر ما انسانها خود شیفته خواهیم شد، امروزه عکسهای سلفی رتبه نخست را به خود اختصاص داده اند. همه ما می خواهیم رهبری کنیم، ما حاضریم هر کاری انجام دهیم تا بتوانیم تأثیرگذار و مهم باشیم اما باید بدانیم که شهرت یک هیولاست و مشکلات ما را بزرگتر می کند و باید بدانیم که پول شرایط را بهتر نمی کند.”

واشنگتن که به موفقیت های زیادی در صنعت سینما دست یافته، در مورد فروتنی و موفقیت به حاضران توصیه کرد: “روی پاهای خود بایستید. اما همیشه به صدای خدا گوش دهید.”

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=22319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.