2

مقام سابق آمریکا خواستار اعلام دین واحد برای آمریکائیان شد

  • کد خبر : 23990
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
مقام سابق آمریکا خواستار اعلام دین واحد برای آمریکائیان شد
فلین که مشاور امنیت ملی دولت ترامپ بود و در ۲۰۲۰ در پی اعتراف به دروغگویی به اداره آگاهی فدرال "اف بی آی" در باره تماس هایش با روسیه، عفو شد

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید آمریکا در یک گردهمایی در سان آنتونیو تگزاس خواستار شناسایی مسیحیت به عنوان دین واحد برای این کشور شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از تارنمای بیزینس اینسایدر؛ فلین که اخیرا از سوی گروه نژادپرست افراطی “کیو اِنان” به شیطان پرستی متهم شده، این سخنان را در سفر دوره ای به همراه دیگر یاران دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین مانند راجر استون، مایک لیندل و لین وود و مخالفان اجباری شدن تزریق واکسن کووید- ۱۹ بیان کرد و افزود: اگر قرار است یک ملت زیر نظر خداوند باشیم که باید چنین باشد، باید یک دین داشته باشیم.

فلین در همین کنفرانس، محکومیت استیو بانون استراتژیست پیشین کاخ سفید که به اتهام خودداری از اجرای احضاریه کمیته تحقیق مجلس نمایندگان در باره شورش ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۷ دی ماه) محکوم شده، آن را نقض آزادی بیان دانست.

فلین که مشاور امنیت ملی دولت ترامپ بود و در ۲۰۲۰ در پی اعتراف به دروغگویی به اداره آگاهی فدرال “اف بی آی” در باره تماس هایش با روسیه، عفو شد، انتشار تئوری های توطئه مانند افزوده شدن واکسن های کووید – ۱۹ به سس سالاد و ساخته شدن ویروس کرونا و بیماری کووید – ۱۹ برای انحراف اذهان از انتخابات ۲۰۲۰ را در پیشینه دارد.

رسانه آمریکایی «هیل» (The Hill) در تحلیلی از وضعیت سیاسی آمریکا نوشت: پس از دوران شکست خورده ترامپ و بایدن اکنون آمریکا نیازمند رهبری جدید آنهم از حزب جمهوریخواه است.
مطالب پیشنهادی

هیل دراین تحلیل به قلم «جف دانکن» (Geoff Duncan) معاون و فرماندار ایالت جورجیا آمریکا نوشت: پس از گذشت پنج سال، اکنون آمریکایی های آماده تغییر اوضاع سیاسی دراین کشور هستند چراکه دوساکن قبلی و کنونی کاخ سفید، که از دو حزب مخالف و دارای اشتراکاتی هستند که باعث ناکامی هردوی آنها شده و رای دهندگان آمریکایی باید بدنبال فردی با راهکار مناسب باشند.

تارنمای هیل همچنین نوشته است: گزارش جدید یک کمیته کنگره فاش کرد که مقامات سیاسی دولت ترامپ، مقامات مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها (CDC) را تحت فشار قرار داده بودند تا علاوه بر ایجاد تغییراتی در گزارش های هفتگی مرتبط با شیوع کرونا، از هرگونه ارتباط گرفتن مستقیم با مردم پرهیز کنند.

در تازه ترین گزارش تحقیقاتی کمیته مجلس نمایندگان آمریکا درباره واکنش دولت قبلی آمریکا درباره همه گیری کرونا، ابعاد بیشتری از تلاش های برخی از افراد نزدیک به ترامپ در جلوگیری از ارائه پیام های مغایر با اهداف ادعایی او روشن می شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=23990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.