4

بازدید پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران از نمایشگاه «روایت تبلیغ» + تصاویر

  • کد خبر : 37426
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
بازدید پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران از نمایشگاه «روایت تبلیغ» + تصاویر
اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: نمایشگاه روایت تبلیغ را نمایشگاهی می‌بینم که هماهنگی و هم‌افزایی در آن دیده می‌شود و در واقع نوعی آزمون از خود است که ببینیم در کجا ایستاده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران، اسقف سیپان کاشجیان، رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، ورژ درماردیروسیان و رییس دفتر شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، آریس داوتیان، روز گذشته (چهارشنبه، ۵ مرداد ۱۴۰۱)، به دعوت رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان، عبدالرسول احمدیان، در نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی با عنوان «روایت تبلیغ» در گلستان شهدای اصفهان حضور بهم رساندند.

اسقف سیپان کاشچیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران، اظهار کرد: در این نشست سخن از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی و نتایجی از فعالیت‌های این دفتر مطرح شد.

وی ادامه داد: اگر در زندگی عادی بی‌توجه باشیم ثمرات فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی را نخواهیم دید ولی با بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ عمق این فعالیت‌ها را به خوبی خواهیم دید.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران تصریح کرد: عمق این‌گونه فعالیت‌ها را در نمایشگاه دیگری ندیدم و نمایشگاه روایت تبلیغ به زیبایی همه فعالیت‌ها را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه هریک از تصاویر که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است بیانگر عمق فعالیت‌ها صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: پیش از سخنرانی من برادر روحانی از خواسته‌های مردم و دولت‌ها صحبت کرد و حقیقتاً برای ما جای تفکر دارد که کدام‌یک از این خواسته‌ها می‌تواند قدرتمندتر باشد اما خوش به حال ملت‌هایی که در برابر خواسته‌ها هماهنگی ایجاد کنند.

وی گفت: من این نمایشگاه را نمایشگاهی می‌بینم که هماهنگی در آن دیده می‌شود و در واقع نوعی آزمون از خود است که ببینیم در کجا ایستاده‌ایم.

به گفته اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران، باید ایمان عملی خود را در دو کفه ترازو قرار دهیم و ببینیم در کدام قسمت‌ها بیشتر و در کدام قسمت کمتر فعالیت کردیم تا هماهنگی لازم را به وجود بیاوریم.

وی ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی با فکر و اندیشه و به وسیله افرادی ایجاد شده که فکر و هدف مقدس داشتند، امروز خوشحال هستیم این فکر در دست افراد توانمند قرار دارد که می‌توانند به اهداف مقدس خود دست پیدا کند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=37426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.