1
امام جمعه اهل‌ سنت ارومیه:‌

سردار سلیمانی به عنوان ناجی جوامع و ادیان مختلف مطرح بود

  • کد خبر : 26867
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۸:۲۷
سردار سلیمانی به عنوان ناجی جوامع و ادیان مختلف مطرح بود
امام جمعه اهل‌ سنت ارومیه گفت: سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان الگوها و سردمداران جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی و ناجی جوامع، ادیان و مکاتیب مختلف مطرح بود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ماموستا مامد کلشی‌نژاد گفت: همه در خاورمیانه و در کشور‌های همجوار شاهد ظلم و فجایع بسیار استکبار جهانی بودند و حتی در تصور نیز نمی‌گنجید که ارتش‌های متجاوز با رهبری آمریکا همه آحاد و مکاتب را مورد تجاوز قرار داده و به کسی رحم نکنند و این هنگام، هیچ امیدی به مجامع بین‌المللی برای نجات آنان نیز نبود تا این ملت‌های مظلوم بتوانند در کشور خود تصمیم گرفته و دولت تشکیل دهند و سرنوشت خود را رقم بزنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: در این راستا سربازی به نام حاج قاسم که تربیت شده در مکتب اسلام و امامین انقلاب بوده و آن عقبه فکری و عقیدتی که از دوران جنگ هشت ساله داشت، گروهی را برای نجات جامعه مورد تجاوز گرفته تشکیل داد تا بتواند اندکی از آلام آن‌ها را کاهش دهد.

به گفته او: حاج قاسم، سیاست و برنامه‌های منطقه‌ای دشمن را به هم زد تا آن‌ها نتوانند به اهداف شوم خود دسترسی داشته باشند، چون آن‌ها برای ماندن آمده بودند.

او گفت: گروه تروریستی داعش، گروهی خشن بودند که خواهان خشن جلوه دادن اسلام بوده و می‌خواستند این موضوع را در بین مردم القا کنند که این دین نمی‌تواند بشریت را به کمال و آزادی برساند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: سردار سلیمانی پوزه آن‌ها را به خاک مالید و آمریکا هم اکنون در حال خارج شدن از منطقه است و حتی مردم کشور‌های همجوار به این نتیجه رسیده و در حال اعلام در محافل خود هستند که آمریکا جایگاهی در بین مردم ندارد و باید به خانه و کاشانه خود بازگردند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=26867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.