3
آیت الله حسینی قزوینی:

توهین به مقدسات ادیان بالاترین خیانت است

  • کد خبر : 23466
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
توهین به مقدسات ادیان بالاترین خیانت است
آیت الله حسینی قزوینی در دیدار با مدیر و طلاب حوزه علمیه الزهرا(س) سیستان که در قم برگزار شد، فضای مجازی را کشتار جوانان دانست و گفت: تاکنون دشمن از این فضا برای انحراف بیشتر استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آیت الله حسینی قزوینی رئیس مؤسسه ولی عصر(عج) دانشجویان را افسران نرم افزاری برشمرد که در فضای مجازی برای انحراف جوانان از طریق پرسش های نادرست و شبهه برانگیز با حرکات دشمن مقابله می کنند و افزود: شناخت شبهات، آشنایی با مبانی فکری اختلاف … پاسخ. از شبهات و … تجهیزات.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد اختلافات بین ادیان رخنه کند، گفت: اگر این کار انجام شود، ادیان به سمت اختلاف گرایش پیدا می کنند که بسیار خطرناک است. نحوه برخورد با مذاهب اسلامی را بداند و در عین حال با مبانی فکری فرق آشنا باشد.

آیت‌الله حسینی قزوینی توهین به مقدسات را یکی از خطرناک‌ترین اعمال دانست و گفت: این بزرگترین خیانت و حتی خطرناک‌تر از وهابیت است چرا که باعث می‌شود آنها مرتکب چنین اعمالی شوند و بدتر از آن جنایت علیه شیعیان انجام دهند.

رئیس مؤسسه ولی عصر(عج) گفت: بهترین کاری که می توانید در مناظره علمی با ادیان انجام دهید این است که با آنها احترام قائل شوید. رئیس مؤسسه ولی عصر (عج) گفت: بهترین کار این است که مناظره علمی با ادیان برای مقابله با تحرکات دشمن در موضوعات مشکوک برگزار شود.

آیت الله حسینی قزوینی نقش تهذیب و اخلاق را یکی دیگر از عوامل مهم موفقیت می داند و بیان می کند: دنیا در صورتی می تواند به نفع جامعه باشد که علمش با تهذیب، تهذیب و اخلاق همراه باشد.

رئیس مؤسسه حضرت ولی عصر(عج) افزود: اگر علوم فقهی، اصولی و … همراه با اخلاق نباشد، چنین علمی جز عذاب برای صاحبش به ارمغان نمی آورد. وی گفت: تزکیه یعنی فاصله مساوی از محرمات و انجام واجبات و برای اینکه وارد گناه نشوید ابتدا باید واجبات و نواهی را بشناسید و سپس به آن عمل کنید و بهترین راه حل، مراقبه است.

آیت الله حسینی قسوینی گفت: برای دوری از گناه بهترین کار این است که مراقبه و مراقب خود باشید و این در مراحلی از جمله عمل به ثواب، عمل برای رسیدن به خدا و عمل خالصانه اتفاق می افتد.

رئیس مؤسسه ولی عصر افزود: بزرگان دین ما نیز برای توفیق و دوری از گناه از خود مراقبت کرده اند و این عنایت آنان را به خدا و خدا نزدیک کرده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=23466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.