10

تأیید تحلیل مفاز در پیام بیت العدل

  • کد خبر : 37017
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
تأیید تحلیل مفاز در پیام بیت العدل
در پیام بیت العدل درباره آتش سوزی گورستان عبدالهاء، آمده «با تکمیل تحقیقات تایید شده است که آتش سوزی بر اثر یک حادثه بوده است»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مفاز، مرکز بیت العدل فرقه بهائیت در اسرائیل در پیام ۴ ژوئیه ۲۰۲۲ ( ۱۳تیر ۱۴۰۱ ) درباره آتش سوزی گورستان عبدالهاء، تحلیل پایگاه خبری مفاز را ناخواسته تایید کرد.

در این پیام آمده «با تکمیل تحقیقات تایید شده است که آتش سوزی بر اثر یک حادثه بوده است»

این جملات مبهم و کلی بار دیگر عمدی بودن حادثه آتش سوزی را تقویت کرده چرا که خودداری سران بیت العدل از شرح دقیق علت آتش سوزی سندی بر این ادعاست.

از سوی دیگر در انتهای این پیام آمده است «نیاز به تبرعاتی بیش از آن چه قبلا اعلام شده نخواهد بود» و این را هم مفاز پیش بینی کرده بود.

فرقه؛ از این حادثه برای خالی کردن جیب اعضای استفاده خواهد کرد.

مفاز در یادداشتی اختصاصی که فروردین ماه جاری منتشر شد، آورده بود؛ به طور کلی آتش‌سوزی گورستان عبدالبهاء دو عامل عمدی می‌تواند داشته باشد:

نخست صهیونیست‌های افراطی که اجازه نمی‌دهند در سرزمین موعود شان نشان و معبد آیین و فرقه دیگر به جز نشانه‌های صهیونیست باشد. در این حالت، بیت العدل بهاییان نمی تواند از دولت نژادپرست اسرائیل بخواهد که طرف غیریهود را در این دعوا بگیرد و چه بسا پافشاری بر دریافت غرامت موجب اخراج بهاییان از اسرائیل شود.

علت دوم و احتمالی این حادثه می تواند نفوذ دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های نیابتی آن در فلسطین اشغالی باشد در سال‌های اخیر سازمان ضد جاسوسی اسرائیل از وجود چندین شبکه جاسوسی جمهوری اسلامی ایران در اسرائیل خبر داده است که مأموریت‌هایی همچون جمع‌آوری اطلاعات از خانه نخست وزیر اسرائیل و تصویربرداری از سفارت آمریکا در بیت المقدس، شناسایی خبرنگاران شبکه‌های ماهواره‌ای ضدایرانی و … داشته‌اند.

اگر آتش‌سوزی گورستان عبدالبهاءکار گروه‌های نیابتی جمهوری اسلامی ایران باشد؛ پیام حادثه این است که خائنین و وطن فروشان حتی در آغوش اربابان اسرائیلی خود هم امنیت ندارند و هر لحظه باید در انتظار مجازات باشند.

سران فرقه بهائیت گویا در موقعیت اره قرار گرفتند! بهترین گزینه همان سکوت است و علت آتش سوزی را باید یک رخداد غیرعمدی خواند؛ اما اگر مانند این حادثه بار دیگر تکرار شد؛ سران فرقه بهائیت چه توجیهی خواهند داشت؟!

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=37017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.