3

اعلام حمایت قاطع طوایف سیستان و بلوچستان از مدافعان امنیت

  • کد خبر : 25774
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
اعلام حمایت قاطع طوایف سیستان و بلوچستان از مدافعان امنیت
طوایف شیعه و سنی سیستان وبلوچستان با انتشار بیانیه هایی جداگانه حمایت قاطع و همیشگی خود از مدافعان امنیت، آرامش و آبادانی استان را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، در بخشی از این بیانیه ها آمده است؛ امنیت منطقه، توسعه و پیشرفت استان برای تمامی ساکنین سیستان و بلوچستان و طوایف این منطقه از کشور عزیزمان ایران خط قرمزی است که هیچ گاه اجازه نمی دهیم توسط اشرار و معاندین به آن خدشه ای وارد شود.

ما طوایف شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان برای توسعه، عمران، آبادانی و برقراری امنیت استان همچون گذشته در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ایستاده و با قاطعیت همانند گذشته تاکنون حمایت های خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اثبات خواهیم کرد.

در بخشی دیگر از این بیانیه ها با رد هرگونه انتشار فراخوان، آمده است؛ با عنایت به این موضوع سران طوایف این خطه از کشور هرگونه انتصاب فراخوان و بیانیه به این طوایف و بزرگان شیعه و سنی استان در حمایت از شرارت ها را رد کرده و این یاوه گویی ها را نقشه شوم دشمنان و معاندین می دانیم و حاضریم برای حفظ امنیت ایران جانمان را فدا کنیم.

برخورد قاطع با مخلان نظم، امنیت و آبادانی استان خواسته به حق تمام طوایف سیستان و بلوچستان بوده و هست و بی تردید وظیفه خود می دانیم که برای رسیدن به این مهم در کنار حمایت از حافظان نظم و امنیت، خود نیز در این راستا تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=25774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.