0

دادستان ایلام: تحقیقات برای شناسایی عاملین هتک حرمت به دو امامزاده آغاز شده است

  • کد خبر : 50151
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
دادستان ایلام: تحقیقات برای شناسایی عاملین هتک حرمت به دو امامزاده آغاز شده است
داستان ایلام گفت: تحقیقات به صورت جدی برای شناسایی عامل یا عاملین هتک حرمت به دو امامزاده آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ️پیرو اطلاع واصل شده مبنی بر هتک حرمت بقاع متبرک سید یوسف (ع) واقع در حوزه قضایی شهرستان دهلران و سید حبیب (ع) واقع در حوزه قضایی شهرستان آبدانان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به دادستان شهرستان‌های آبدانان و دهلران و ضابطین خاص و عام قضایی دستورات و تاکیدات لازم جهت شناسایی عامل یا عاملین این عمل جنایتکارانه را صادر نموده است.

️عبدالوهاب بخشنده، دادستان ایلام با تاکید بر این که تحقیقات به صورت جدی برای شناسایی عامل یا عاملین این واقعه تلخ آغاز شده است گفت: در این خصوص چند نفر مظنون شناسایی شده و پیگیری و رصد آنان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: شکی نیست این عمل وقیحانه و این توهین آشکار به باور‌های عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت  بی پاسخ نخواهد ماند و نقشه شوم دشمنان این آب و خاک در کم رنگ کردن باور‌های دینی و مذهبی نقش بر آب می‌شود.

️دادستان مرکز استان ایلام تأکید کرد: بی تردید توهین و بی حرمتی به مقدسات و باور‌های دینی مردم جرمی آشکار و نابخشودنی است و دستگاه قضایی و نیرو‌های نظامی و انتظامی استان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا عاملین این اقدام ننگین شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات برسند.

فرد یا افرادی ناشناس روز جمعه با ورود به صحن دو امامزاده در مسیر جاده آبدانان به دهلران واقع در استان ایلام اقدام به آتش سوزی بخشی از ساختمان این امامزادگان کردند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=50151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.