1

سفر رئیس ستاد ارتش تروریستی آمریکا به سوریه

  • کد خبر : 46617
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
سفر رئیس ستاد ارتش تروریستی آمریکا به سوریه
رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا در سفری از قبل اعلام نشده وارد پایگاه نیروهای امریکایی در شمال شرق سوریه شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا در سفری از قبل اعلام نشده وارد پایگاه نیروهای امریکایی در شمال شرق سوریه شد.

مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا در ۱۳ اسفند ماه به صورت سرزده به سوریه سفر کرده و از نیروهای اشغالگر آمریکایی که در شرق سوریه مستقر هستند، بازدید به عمل آورد.

گفته می‌شود برخی از اهداف این سفر شامل ارزیابی عملیات‌های ضد گروه تروریستی داعش و بررسی اقدامات حفاظتی و طرح دفاع در برابر حملات علیه نیروهای آمریکایی می‌باشد.

میلی در جمع خبرنگاران تأکید کرد که معتقد است نیروهای آمریکایی و نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) در تضمین شکست دائم داعش پیشرفت خوبی داشته‌اند.

رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا ماموریت نیروهای آمریکایی در سوریه آن‌قدر مهم هست که ارزش خطر کردن داشته باشد، گفت: “اگر به نظرتان امنیت آمریکا و متحدانش اهمیت دارد، پاسخ سوال شما مثبت است.”

این سفر در حالی صورت گرفت که یک روز پیش از آن، مارک میلی طی سفر به فلسطین اشغالی با تعدادی از مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده بود. بر اساس گزارش رسانه‌های عبری، موضوع ایران، محور دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی امریکا با مقامات اسرائیلی بوده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=46617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.