2

انتقال تروریست‌های داعش در سوریه به پایگاه «التنف»

  • کد خبر : 46814
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
انتقال  تروریست‌های داعش در سوریه به پایگاه «التنف»
نیروهای اشغالگر آمریکایی شماری از تروریست های داعش را از زندانی در شهر الحسکه به منطقه التنف در حومه شرقی حمص منتقل کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بالگردهای نیروهای اشغالگر آمریکایی شماری از تروریست های داعش را از زندانی در شهر الحسکه به سمت پایگاه خود در منطقه التنف واقع در حومه شرقی حمص در مرزهای سوریه و عراق منتقل کردند و این اقدام در چارچوب بی ثبات سازی و حمله به مناطق مسکونی و زیر ساخت و پایگاه ارتش سوریه صورت گرفته است.

بر همین اساس منابع محلی نیز به خبرگزاری سانا گفتند که بالگردهای نظامی آمریکایی حامل تروریست های داعش، از مدرسه الصناعیه که نظامیان آمریکایی و نیروهای موسوم به قسد آن را تبدیل به زندان کرده اند، به سمت دو پایگاه غیر قانونی آمریکا در «الشدادی» و «حقل عمر» پرواز کردند.

نیروهای آمریکایی طی سال های گذشته شماری از تروریست های داعش را از زندان غویران و اردوگاه ها و پایگاه های غیر قانونی خود به منطقه اشغالی التنف منتقل کرده و پس از آموزش، آنها را در مناطق صحرایی سوریه مستقر کردند تا به عملیات تروریستی علیه غیر نظامیان و پایگاه ارتش سوریه بزنند که تازه ترین این عملیات تروریستی، ۱۷ فوریه گذشته بود که در آن ۵۳ شهروند سوری به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=46814

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.