3
حجت‌الاسلام‌ روزبهانی:

اساس هر مبارزه‌ای «شناخت» است/ «خرافه، خشونت، خیانت»؛ سه‌گانه تشکیلات بهائیت

  • کد خبر : 24873
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
اساس هر مبارزه‌ای «شناخت» است/ «خرافه، خشونت، خیانت»؛ سه‌گانه تشکیلات بهائیت
دبیر محتوایی جشنواره مقدس نما با بیان اینکه اساس مقابله با بهائیت «شناخت» است، گفت: بهائیت ترکیبی از سه مولفه خرافه، خشونت، خیانت است.

به گزارش خبرنگار به گزارش پایگاه خبری مفاز، کارگاه تخصصی طراحی پوستر ویژه شرکت‌کنندگان جشنواره «بهائیت، محفل خیانت» با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان دغدغه‌مند ارزشی و انقلابی در شیراز آغاز به کار کرد.

وحید نمازی، رئیس حوزه هنری استان فارس در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم، اظهار کرد: انتخاب شهر شیراز برای برگزاری کارگاه های تخصصی جشنواره ملی «بهائیت، محفل خیانت» از این حیث دارای تقارب است که منشأ شکل گیری فرقه بهائیت شهر شیراز و شخصی شیرازی بوده است.

خلق آثار هنری تأثیرگذار مستلزم درک هنرمندان است

وی تأکید کرد: اگر تولید محتوا به گرافیست ها به خوبی القاء شود و درک کنند قطعأ آثار قابل توجهی ارائه می‌دهند و در آینده نهادهایی چون شهرداری می توانند در راستای بصریت‌افزایی و مقابله با فرقه ضاله در سطح شهر از پوسترهای آنها استفاده کنند.

حجت‌الاسلام‌ علیرضا روزبهانی، دبیر محتوایی جشنواره مقدس نما خاطرنشان کرد: هنر نقش موثری در ترویج آموزه های اصیل دینی و انسانی دارد، بنابراین در زمینه تقابل با جریان های انحرافی و گمراه کننده اجتماعی نیز می ‌تواند نقش پر رنگی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه بهائیت از طریق هنر خطاطی برای تبلیغ خود بهره گرفتند، مطرح کرد: کنار بهاءالله، بنیان‌گذار فرقه بهائیت دو خطاط حضور داشتند و با به کارگیری هنر خطاطی باعث تبلیغ فرقه بهائیت شدند.

در ابتدا باید بدانیم که بهائیت چیست؟

وی با بیان اینکه اساس هر کاری از جمله مقابله با فرقه های انحرافی «شناخت» است، مطرح کرد: بهائیت ترکیبی از سه مولفه خرافه، خشونت، خیانت است، آنها به وسیله «خرافه» جایگزین عقاید باطل و پوچ را جایگزین عقاید و مبانی صحیح می کنند.

حجت‌الاسلام‌ روزبهانی با اشاره به «خشونت» به عنوان مؤلفه دیگر این تشکیلات عنوان کرد: حوادث خونبار زنجان و نی ریز تنها گوشه ای از جنایات خشونت‌بار بهائیان است.

دبیر محتوایی جشنواره مقدس نما تصریح کرد: در زندگی تمام رهبران بهائی جنگ، خونریزی و جنایت دیده می شود این در حالی است که بهائیان ادعا می کنند منادیان و مباشران صلح هستند.

وی با اشاره به خیانت بهائیان در ابعاد مختلف چون امور دین، اظهار کرد: علی‌محمد باب ابتدا ادعا کرد امام زمانم بعد مدتی گفت پیامبرم و در بین این ادعاها یک سری افراد جذب این فرقه شدند این نکته را باید بدانیم که حساب بهائیان با بهائیت جداست چون عناصر بهائی کسانی هستند که فریب این فرقه را خوردند هرچند این افراد پوسته بهائیت را تشکیل می دهند.

حجت‌الاسلام‌ روزبهانی با بیان اینکه فرقه بهائیت لحظه ای در خیانت به ایران اسلامی دست از خیانت برنداشتند، متذکر شد: جریان خیانت بهائیت مختص دوران پهلوی نیست بلکه از آغاز انقلاب اسلامی همواره در مقاطع مختلف از جمهوری اسلامی ایران شکایت کردند و در تحریم ایران نقش داشتند.

دبیر محتوایی جشنواره مقدس نما ادامه داد: فرقه ضاله بهاییت ضد علم و عقل است و تزویر و دروغ مهمترین ویژگی بهائیت است که اگر کمی تأمل و تفکر صورت گیرد این ویژگی ها کاملا مشخص می شود.

 

کارگاه تخصصی طراحی پوستر ویژه شرکت‌کنندگان جشنواره «بهائیت، محفل خیانت»

روزبهانی در پاسخ به این سوال که «آیا این کارگاه ها و جشنواره ها تبلیغ بهائیت حساب نمی شود؟»، گفت: با توجه به ورود رسانه های غربی شامل بی بی سی، من و تو، ایران اینترنشنال و… در منازل خانواده های ایرانی از طرق شبکه های ماهواره‌ای و بعضا تحت تأثیر قرار گرفتن افراد، چنانچه ما اقدامی در راستای روشنگری مردم نکنیم تأثیر فعالیت آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد. اگر ما در مورد بهائیت داده درستی ندهیم رسانه های معاند طبق بیان خودشان بهائیت را معرفی می‌کنند.

دبیر محتوایی جشنواره مقدس نما تصریح کرد: گفتن های ما تبلیغ بهائیت می شود ولی گفتن این موارد فایده بیشتر دارد تا اینکه ما نگوییم صرف اینکه تبلیغ نشود، لذا در این جشنواره و کارگاه تخصصی از هنرمندان دعوت شده تا با زبان هنر که فراتر از استدلال است با آنها سخن بگوییم و این کار هنرمندان است که به بهترین شکل این فرقه ضاله را با زبان هنر نقد و به عوام معرفی کنند.

در ادامه سعید کریمی، دبیر مجمع طراحان انقلاب اسلامی استان فارس ضمن عرض خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به شرکت‌کنندگان حاضر در کارگاه تخصصی گرافیک «بهائیت، محفل خیانت» از دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شهرداری شیراز، موسسه فرق و ادیان زاهدان (مفاز)، نهضت مردمی پوستر انقلاب اسلامی و همه دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

یادآور می شود، دومین جشنواره مقدس‌نما با عنوان «بهائیت، محفل خیانت» در صدد آن است تا با استفاده از ظرفیت های موجود در عرصه های هنری و گرافیکی در سطح ملی و بین‌المللی اقشار مختلف جامعه در هر صنف و گروهی را در مقابل تفکرات فرقه ضاله بهائیت آگاه نماید تا با استمداد از هنر، و به میزان توان خود، بر شناخت عموم جامعه نسبت به تفکّرات این فرقه انحرافی، بیفزاید.

کارگاه تخصصی طراحی پوستر ویژه شرکت‌کنندگان جشنواره «بهائیت، محفل خیانت»

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=24873

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.