3

تلفیق ملیحانۀ هنر؛ رمز رخنه در خانواده های ایرانی

  • کد خبر : 20547
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
تلفیق ملیحانۀ هنر؛ رمز رخنه در خانواده های ایرانی
مقصود تشکیلات بهائیت از عبارت «تلفیق ملیحانۀ هنر در فعّالیّت‌های مختلف» ابزار قرار دادن هنر برای رواج باورهای فرقه ای می باشد.

پایگاه خبری مفاز – تشکیلات بهائیت از هر ابزاری در راستای اهداف فرقه ای خود استفاده می کند و در واقع هیچ استقلالی برای علوم و هنر قائل نیست. تشکیلات بهائیت به وضوح در یکی از پیام های خود از عبارت “تلفیق ملیحانۀ هنر در فعّالیّت‌های مختلف” استفاده کرده که مقصود اصلی آن، ابزار قرار دادن هنر برای رواج باورهای فرقه ای می باشد.

در متن پیام مذکور چنین آمده:
تلفیق ملیحانۀ هنر در فعّالیّت‌های مختلف بر فوران انرژی که موجب تحرّک و تجهیز مؤمنین(اعضاء فرقه) است می‌‌افزاید. کلاس‌های تعلیم و تربیت روحانی کودکان و نوجوانان به تقویت ریشه‌های امر مبارک در بین ساکنین محل کمک می‌کند.( ترجمه‌ای از پیام بیت ‌العدل خطاب به کنفرانس هیئت‌های مشاورین قارّه‌ای)

اینکه امروزه می بینیم برخی مهره های فرقه ضاله بهائیت به یادگیری و تعلیم اموری چون موسیقی برای کودکان اشتغال دارند ریشه در این پیام بیت العدل دارد. با این وصف خانواده های مسلمان در هر سطح از تدین باید بدانند که فرزندان آن ها با چه هدف و نقشه ای تعلیم داده می شود و به ظاهر مربی بهائی با چه انگیزه شومی به فرزندان شان نزدیک می شود.

در مجموع، بحث رخنه بهائیان در حوزه هنر چیزی است که خیلی جدی باید به آن نظر کرد چراکه هدف رخنه آنان در این مبحث صرفا فرقه ای و خارج از اعتنا به ذات هنر می باشد.

بهائیت

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=20547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!