16
بهائیان پیشگامان خشک مغزی؛

گاوپرستی در هندوستان یا بهاءالله پرستی در اسرائیل؟

  • کد خبر : 16526
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
گاوپرستی در هندوستان یا بهاءالله پرستی در اسرائیل؟
بهائیان با پرستش بها (حسینعلی نوری) و تجسیم صورت پسرش عبد بها به هنگام عبادت وی، گوی هرگونه انحراف را از فرقه ها و مکاتب ساختگی ربوده اند.

پایگاه خبری مفاز – فرقه های تشکیلاتی مانند بهائیت به گونه طراحی شده اند که اعضای آنان هیچگاه فرصت تفکر و تحلیل عقلانی نداشته باشند، و از این رو در تمام نجواهای آنان تنها این تشکیلات و سردمداران فرقه می باشند که باید مد نظر قرار داده شوند.

برای نمونه شوقی افندی در نامه ای می نویسد: پس نماز روزانه را هرکسی باید متفردا تلاوت کند. اگر در حین نماز( مقصود از نماز پرستش شخص حسینعلی نوری می باشد)، خود را محتاج می بینید که کسی را پیش چشم خود مجسم کنید، عبدالبها را در نظر آورید زیرا به واسطه عبدالبها می توان با جمال مبارک(بها) راز و نیاز کرد.(مجله اخبار امری، ش6)

البته اصل این انحراف به برخی از فرقه های صوفیه باز می گردد که آنان قائل به تجسیم صورت مرشد در نماز می باشند اما نکته مهم اینجاست که سردمداران بهائیت جمیع انحرافات و بدعت های ممکن را ترکیب کرده تا در پیشبرد اهداف شوم فرقه ای خود کاری صورت دهند.

اما وجه دیگر انحراف بهائیان در این مسئله که از گمراهان صوفیه نیز بدتر است، مصداق مورد پرستش آنان می باشد. بهائیان با پرستش بها (حسینعلی نوری) و تجسیم صورت پسرش عبد بها به هنگام عبادت وی، گوی هرگونه انحراف را از فرقه ها و مکاتب ساختگی ربوده اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=16526

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.