3

اسلحه خطرناکتر است یا قلم؟

  • کد خبر : 36433
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
اسلحه خطرناکتر است یا قلم؟
در پی فاجعه انفجار دفتر حزب جمهوری در سال ۶۰ و همچنین ترور آیت الله خامنه ای، انجمن حجتیه طی نامه ای به محضر حضرت امام(ره)، عرض تسلیت نمود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، در پی فاجعه انفجار دفتر حزب جمهوری در سال ۶۰ و همچنین ترور آیت الله خامنه ای، انجمن حجتیه طی نامه ای به محضر حضرت امام(ره)، عرض تسلیت نمود.

جالب آن که انجمن حجتیه در این بیانیه، امام را نائب امام زمان (علیه السلام) دانسته و با ذکر آیه «یریدون لیطفؤا نورالله بافواههم» جبهه انقلاب را جلوه ای از نور خدا می داند که دشمن در صدد خاموش نمودن آن است و این جنگ را جنگ حق و باطل میشمرد.

برای کشته شدگان تعبیر به «شهادت» نموده و یقین دارد که خون پاک آنان پایه های جمهوری اسلامی را «تا اتصال به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج)» مستحکم خواهند نمود!

این در حالی است که برخی از سران انجمن حجتیه (که در قید حیاتند)، نه تنها این بزرگان را از جبهه حق و شهید ندانسته بلکه شخص شهید بهشتی را التقاطی می‌دانستند

هر چند که منافقین با اعمال جنایتکارانه خود، پرده از نفاقشان کنار زدند، اما دیگر منافقینی همچون انجمن، از این فرصت جهت افزودن بر پرده های نفاقشان بهره بردند.

شک نکنید منافقی که قلم به دست می‌گیرد، از منافقی که اسلحه به دست میگیرد، به مراتب خطرناکتر است، چون دیرتر شناخته می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=36433

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.