3

توهین سلطنت‌طلبان به هم‌وطنان ارامنه

  • کد خبر : 1031
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
توهین سلطنت‌طلبان به هم‌وطنان ارامنه

سلطنت‌طلبان در کیهان لندن با توهین به جامعه ارامنه در ایران، همکاری و زندگی مسالمت‌آمیز هم‌وطنان ارامنه با دیگر هم‌وطنان ایرانی خود را تحمل نکرده و تمسخر و انتقادهای خود را رسانه‌ای کرده‌اند.

به گزارش مفاز؛ در روزهای اخیر، مسئولیت تخریب جامعه ارامنه و ارتباط مسالمت‌آمیز آنها با هم‌وطنان ایرانی خود و همچنین نظام جمهوری اسلامی بر عهده سایت تبشیری ها گذاشته شده و تشکیلات تبشیری ها در تلاش است از هر بهانه‌ای برای توهین و تمسخر نمایندگان ارامنه و آشوری و در کل جامعه مسیحیت در ایران به نفع اهداف خود سود برده و از آن استفاده کند.

این در حالی است که تلاش برای ارتباط‌گیری این فرقه با جامعه مسیحیت و زیرمجموعه‌های آن همواره نافرجام بوده و در سخنان مختلفی که از سوی افراد برجسته و مهم در جامعه ارامنه و آشوری بیان شد این فرقه و امثال آن تقبیح شده اند و عدم‌حمایت از آن‌ها عنوان‌شده است.

حال بر اثر این سرخوردگی اکنون از سوی تبشیری ها و به‌تازگی گروهی از سلطنت‌طلبان در کیهان لندن تلاش می‌شود میهن‌پرستی و وفاداری به آب‌وخاک هم‌وطنان ارامنه و یا آشوری را با نوعی از عملیات روانی توأم با توهین و تمسخر به خبرچین های نظام تعبیر می کنند و آن را رسانه‌ای می کند.

موضوعی که کیهان لندن در پی سخنانی که نماینده ارامنه در مجلس درباره همکاری «مسیحیان بسیجی» با نهادهای دولتی به آن اشاره می‌کند، جریان سازی شده و از طرف آن‌ها به آن پرداخته می‌شود.

در قسمتی از گزارش توهین‌آمیز و قبیح کیهان لندن به ارامنه عزیز چنین آمده است:

«بعضی از کسانی که او درباره آن‌ها صحبت می‎کند راپرتچی‌هایی هستند که در محلات وظیفه لو دادن ارامنه‌‏ای را بر عهده‌دارند. عموم جامعه مسیحی ایران اعم از ارامنه و آشوری باسیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در تضاد و مخالف هستند. افراد معدودی از اقلیت‎های مسیحی با حکومت رابطه تنگاتنگی دارند و در حوزه‌های مختلف نفوذ کرده و خبرچینی می‌کنند. سبک زندگی ارامنه و ارتباطات آن‌ها در سطوح مختلف زیر ذره‏‌بین جمهوری اسلامی قرار دارد.»

542

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=1031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.